כשמדובר בריהוט הבית והגינה, הצרכנים הישראליים מעוניינים לא רק באיכות ובעיצוב, אלא גם בנוחות הרכישה ובוודאות זמינות המוצרים. כתר ישראל, שמובילה את שוק ריהוט הגינה ופתרונות האחסון הפלסטיים במדינה מאז 1948, משיקה כעת שיתוף פעולה חדשני עם חברת הסטארט-אפ TNG Shopper שמשנה לחלוטין את חוויית הקנייה המקומית. השיתוף הופך את כל 15 סניפי הרשת ברחבי הארץ לפלטפורמות דיגיטליות מתקדמות ומותאמות לחיפושים מקומיים.
מהפכה בחיפוש המקומי לריהוט ופתרונות הבית
התהליך משנה באופן יסודי את דרך החיפוש והרכישה: כאשר צרכן מחפש "כיסאות פלסטיק לגינה בחיפה" או "ארונות אחסון בירושלים", מנוע החיפוש כבר לא מוביל אותו לאתר הכללי של הרשת. במקום זאת, הוא מגיע ישירות לעמוד הנחיתה הייעודי של הסניף הקרוב ביותר אליו, עם מידע מדויק ועדכני בזמן אמת על זמינות המוצר במלאי, מחירים, כתובת מדויקת, שעות פתיחה, ופרטים ספציפיים על דגמים, צבעים וגדלים הזמינים באותו סניף.
הטכנולוגיה מבוססת על אלגוריתמים מתקדמים שיוצרים באופן אוטומטי עמודי נחיתה ייעודיים לכל מוצר בכל סניף, ללא צורך בהזנה ידנית מצד צוותי המכירה והשיווק. המשמעות המעשית: כסא גינה שזמין בסניף כתר בתל אביב יקבל עמוד נפרד ומותאם מכסא זהה הזמין בסניף באשדוד, כל אחד עם אופטימיזציה גיאוגרפית מושלמת.
יתרונות מוחשיים ללקוחות ולחברה
עבור כתר ישראל, השיתוף מביא לשיפור דרמטי בנראות האורגנית במנועי החיפוש המקומיים. במקום להתחרות על מונחי חיפוש כלליים מול כל חברות הריהוט בישראל, כל סניף מקבל כעת נוכחות דיגיטלית עצמאית שמותאמת לקהל היעד הגיאוגרפי שלו. התוצאה המיידית: עלייה משמעותית בתנועת הרגל לסניפים, כאשר לקוחות מגיעים עם כוונת קנייה ברורה ובטחון שהמוצר הרצוי זמין במחיר הנכון.
מבחינת הצרכנים, החוויה החדשה חוסכת זמן יקר ומונעת נסיעות מיותרות. הם יכולים לתכנן את הביקור שלהם בביטחון מלא, לדעת מראש שהמוצר זמין ובאיזה מחיר, ואפילו לקבל מידע על חלופות דומות באותו סניף. זה במיוחד קריטי בתחום ריהוט הגינה ופתרונות האחסון, שבהם לקוחות מעוניינים לראות את המוצר פיזית, להבין את הממדים והאיכות, ולקבל ייעוץ מקצועי לפני הרכישה.
הטמעה מקיפה ברשת הסניפים
ההטמעה בכל 15 סניפי כתר ברחבי הארץ מהווה קפיצת מדרגה בגישת השיווק הקמעונאית של הרשת. הטכנולוגיה מאפשרת לכל סניף לפתח זהות דיגיטלית ייחודית שמשקפת את הצרכים הספציפיים של הקהילה המקומית ואת המלאי הייחודי שלו. זה לא רק משפר את חוויית הקנייה, אלא גם יוצר הזדמנויות שיווק חדשות ומדויקות יותר בתחום הריהוט ופתרונות הבית.
סניפי כתר ישראל המשתתפים בפרויקט:
- כתר פלסטיק- אשדוד
- כתר פלסטיק- באר שבע
- כתר פלסטיק- צומת ביל"ו
- כתר פלסטיק- בת ים
- כתר פלסטיק- חדרה
- כתר פלסטיק- חיפה נשר
- כתר פלסטיק- חוצות המפרץ חיפה
- כתר פלסטיק- יוקנעם מפעל כתר
- כתר פלסטיק- ירושלים
- כתר פלסטיק- כרמיאל
- כתר פלסטיק- מודיעין
- כתר פלסטיק- נתניה
- כתר פלסטיק- עפולה
- כתר פלסטיק- פתח תקווה
- כתר פלסטיק- חנות ראשל"צ
השילוב בין המורשת הארוכה והניסיון הרב של כתר ישראל לבין הטכנולוגיה החדשנית של TNG Shopper מציב את הרשת במקום המוביל בעתיד הקמעונאות הישראלית. זה לא עוד שדרוג דיגיטלי רגיל- זה מהפכה בחוויית הקנייה המקומית שמבטיחה דיוק, יעילות וחיסכון בזמן עבור הצרכנים הישראליים, תוך חיזוק המעמד של כתר כמובילה בחדשנות ובשירות לקוחות מעולה.



